Kaşla gözün arasında 3lü prize tel toka sokmuş İlk oğlum çarpıldı ben akılsız çıkarayım dedim hanui akla hizmetse bende carpildim aşırı güçlüydü çarpıntı ya prizlere dikkat edelim ben şimdi hastaneye gitsem mi ikimizde iyiyiz elimizi hemen çektik hiç başına gelen yada yakın çevresinden duyan varmı böyle durumda hastaneye gitsek ne yapılır hiç bilgim yok bu konu hakkında?