Larissaa gün içinde eldiven takmıyorum ben. Uyanıksa dikkatini başka şeye çevirdim hep uyurkende çektim hep ağlasa da bi süre sonra pes ediyor .Gece taktım eldiven uyanınca emmesin diye(. Çünkü ağlamazsa elini ağzına aldığını göremiyorum diye ) baktı elinde eldiven var sinirleniyor ağlıyor o zaman bende emziriyorum. Bizimki hem emiyor hem mama şeklinde ilerliyor. Çok nadir de olsa yalancı meme de aldı. Böyle böyle biraz azalttı ama hala bazen istiyor. Gece de şimdi havalar soğudu pijamasını kapatıyorum eline i. Yani bi şekilde engellemeye çalışıyorum.