alpssmom Merhaba bebeğim 3 buçuk aylık sürekli ellerini emiyor ve çok salyası akıyor acaba nedenn olabilir normal mi bu durum
bebekandmom alpssmom diş çıkaracak olabilir ya da küçük olduğu için ellerini keşfediyor benim bebeğimde öyle 3 aylık
Masalalya1 alpssmom benim bebeğim 2buçuk aylık sürekli eli ağzında ellerini keşfediyo 😌 oral dönemde oldukları için emme reflekslerini kullanıyolar. Diş çıkarma ya yakında eli ağzında olabilir ama.. sizinki bi kaç ay sonra diş çıkartır.
mkayraa alpssmom bizimki de öyle dişmi acaba dedim doktorumuz baktı dis değil normal ellerini keşfediyor dedi 1 hafta sonra 4 aylık oluyoruz bizde
alpssmom bebekandmom evet ellerini keşfediyor ama çok aşırı derecede ağzında elleri hep ve sadece elleri de değil bazen üstünün kenarını da emiyor
alpssmom Masalalya1 ellerini keşfediyor olabilir ama her şeyi emme ağzına götürme çabasında mesela yelek giydiriyorum yeleği emmeye çalışıyor aç veya tok fark etmez bunu hep yapıyor bir de dediğim gibi üstü hep ıslak salyası çok akıyor emerken bile akıyor
mkayraa alpssmom alakası olduğunu sanmıyorum canım ya bizimki de öyle çünkü ne elini tutuyorum benim elimi bile ağzına götürmeye çalışıyor üzerindeki battaniyeyi bile ağzına alma çabasında sürekli ama bizde reflü falan yok çok şükür