zlmsre korkmana gerek yok 🙏🏻kızım da doğduğunda vardı ilaç tedavisine başlandı eğer ki ilaç verilmezse ve ihmal edilirse ilerde kötü bir rahatsız olabiliyor ondan dolayı ihmal edilmeyip dr sizi ne zaman kontrole çağırırsa gitmeniz gerekiyor ve ilacını hergğn aynı gün ve dozunda vermeniz lazım bunlara dikkat ettiğiniz sürece merak ermeyin hemen atlatıyorlar 🙏🏻2 yaşına kadar biz ilaç kullandık çok şükür geçti şuan 5 yaşında 🙏🏻🥰