Sanırım herkese geldi yazıyor da aslında yabancı askerlerin ülkeye girmesini kabul eden madde diye savunma kuvveti olarak sanırım ama ben öyle anladım ülkemizin askeri güce ihtiyacı var da mı gelecek bizim kahraman Türk askerimiz yetersiz mi görülüyor neden bu madde bende bilemedim mesajın etikliği de tartışılır ülke kaostan kurtulmuyor maşallah