Gmzsgt Canım 10ay oldu takdıralı daha 2 aydır adetim düzene girdi ara ara lekelenmem vardı yoğun bi şekilde adet gördüm şuan için bi sıkıntı yok normalleşti
Alyaduru senayigit anlamadım valla kontrolde anladım 🤷♀️ Ama kasıklarımda aşırı agrı vardı dedim galiba normal ama değilmiş kaymış
senayigit Alyaduru yaaa cok riskli hepsi bu islerinya doktor yilda 1 konrtrole gel dedi o 1 yıl icimde allaha emanet
senayigit yasemnugr06 aynen en iyisi yani bu iş cok riskliya çift koruma en iyisi ama iste cok risk doktor yilda 1 gel dedi kontorle 1 yılda allaha emanet
Esiladuru senayigit ben taktirmistim 1 ay kanamam durmadi sonra cok fazla agrim oldu dayanamadim cikarttirdim geri ara ara kanama olmasi normal 3 ay icindd duzene giriyormus ama ben agridan duramadigim icin cikarttirdim