Merveozerr96 Bebeğimde pişik yaptığı icin açmadan satıyorum isteyene dolap uygulamasından göndereceğim ya da gardrops
Annis-ogul Hertelden bnde eski serisi var 6 numara külot bez .isteyen olursa bnde satabilirim. Oglum bezi bıraktığı için elimde kaldı
Hertelden Annis-ogul eski seri mükemmeldi 1 yıldır asla şaşmadım ondan ama bu yeni nesil çıkalı berbat olmuş bende bitirdim ve bidaha asla almam
Hertelden Annis-ogul hiç bilmiyorum yatak hep ciş ara ara pişik oluyor ben anlamadım berbat yaptılar, şimdi önlem kullanıyorum oda berbat sleppy denicem sıradaki
Linasyuuu Hertelden bezden olduğu hiç aklıma gelmezdi doğduğundan beri molfix kullanıyorum yenilendiğinden beri piştiği hiç geçmedi
Hertelden Linasyuuu evet ama çok belli bezin değiştiği yavrum, bepantol kullan bize çok iyi geliyor geçiriyor hemen ama nerdeyse atacaktım molfixii
Linasyuuu Hertelden bize de hametan mavi kapaklı iyi geliyordu ama geçirmedi 😢 sağolun öneriniz için alacağım