Dilanmiray emziren bol bol emzirin moralinizi bozmayın bebeğiniz istemiyorsa ona göre hareket edeceksiniz emin olun bu günlerde geçiyor allaha şükür sutunuz var emzirebiliyorsunuz ne mutlu size sakın vazgeçmeyin en ufak kilo veriminde doktorlar hemen mamaya başvurmamizi istiyor bunu her doktor yapıyor tabiki mama kötü birsey değil ama eğer emziriyorsaniz varsa devam edin