ElizBigemsmsk benim bebeğimde gazlıydı ama o kadar gaz olmasına rağmen öyle avaz avaz ağlamazdı. 3 günden sonra kakasını yapmazsa huysuzlanır ıkınıp kendini kustururdu hep. O yüzden ben 4 gün bekleyip fitil verdim hep alışır diyenlere de kulak asmadım alışmadı da zaten ki doktorda alışmaz bi sorun olmaz demişti bana. Bi anda sonra kendi kendine kaka yapmaya başlado sanırım bağırsakları da alıştı bilemiyorum orasını valla.