edae Bebeğim 17 günlük, uykuya dalamıyor yatırdıktan sonra bacaklarını çekerek uyanıyor, emerken gaz çıkarmasına rağmen.. biogaia damla kullanan var mı? Doktor vermişti her gün 5 damla dedi. Bir de oda sıcaklığında mı tutuyorsunuz damlayı?
mervebegum edae damla açılana kadar dolapta açıldıktan sonra oda sıcaklığında kullanıyorum her gün 5 damla veriyorum 3 aylik bebeğim başından beri kullanıyoruz ben faydasını gördüm fakat tek başına yeterli olmuyor tabi ki masaj ile destek yapıyoruz
dogannn edae bize çare olan tek damlaydı. Eczanede alırken bile yanında soğuk torba ile veriyolardı bize. O yüzden dolapta saklayın.
Selimikomom edae biogaiayı sab simplexle destekleyin faydasını görürsünüz ben buzdolabında saklıyorum bebeğim 8 aylık bazen ek gıdada kabızlık yaşıyor onu içirdiğimde düzeliyor
PrencesMiraysMom edae bende bebeğim 3.5 ayına gelene kadar kullandım probiyotik içerikli olduğunu söyledi eczacı rahattı bebeğim onu kullandığımız zamanlarda açıldıktan sonra oda ısısında saklıyordum ayaklarına masaj çok yapıyordum birde bununla birlikte tavsiye ederim
metinmerve Merhaba biogai yı bağırsak flora düzenleyici olarak bir ay kullandık. Sorun gaz ise ben gaz için pek fayda göremedim. Ama her bebek farklı 😕
HacerErdogan metinmerve bağırsakları hızlı gelişsin diye veriyorlar zaten gaz için tek başına Bi çözüm değil o yüzden faydasını görmemiş olabilirsiniz
edae mervebegum bana da eczacı öyle dedi, açıldıktan sonra normal oda ısısında tutulmalıymış. Teşekkür ederim bilgi için umarım işe yarar🙏🏻
1mucize edae bizde gaz döneminde kullandık ve kullanmaya devam ediyoruz 5 ay 2 günlük bebeğim . Damlayı oda sıcaklığında tutuyordum ben bi sorun yaşamadım. Bize faydası oldu extra olarak seninde yemene içmene dikkat etmen gerekiyor. Bide kimyon çayı tüket canım yapabilirsen 1-2 çay kaşığı bebeğinede verebilirsin. Ardındanda mis gibi gaz masajı yaparsın rahatlar inşallah. Her beslenmeden sonra sırtını sıvazlayıp gazını çıkarmaya çalış. Gazı midedeyken çıkart bağırsaklara inerse çıkması zor olur gaz sancısı çeker.
Cekiyorum_Gulumse edae bio gaia başladık her gün kakasını yapan oglum 2 gün yapmadi. Toplam 4 gün kullandık ve 4 günde 2 kere kaka yapti yani. Doktora sordum biraz ara ver dedi. İçirmiyorum 2 gündür. gazla ilgili bisy henüz anlayamadım ise yaradı mı yaramadı mi