Xayce 3 yaşında bir kızım var bizde 6 aylıkken bu teşhisi aldık ara ara nükseden bi deri hastalığı dün götürdüm hatta kontrol için diktor 6 yaşına kadar en üst seviye yaşanacağını söyledi kışın daha da artar yaralar kuruluk ve kaşıntı ben şahsen kızımda babenin duşta yağ kullanıyorum sonrada mustela steletopia balmını kullanıyorum şampuanı ile birlikte zor bir hastalık ama çok şükür ki içten gelen bir hastalık değil sadece bakım isteyen bişey ilerleyen zamanlarda kortizon içeren krem verir doktor iki üç gün kullanımda hemen yatıştırıcı etkisi oluyor sonra yine mustela devam CC çok geçmiş olsun 😇😇