Cankuzuannesi daha önce akmıştı sıvı anitibiyotik kullandım gittim doktoruma hatta dedim hocam orası açık gibi dedim bakti yok çok güzel dedi , iz var dediğiniz gibi kırmızı bir de göbeğim olduğu için pişik oluyor asla engelleyemiyorum o yüzden de olabilir çünkü doktoruma güveniyorum , estetik dikiş zaten ama çok belli nasıl dikiş anlayamadım kıpkırmızı