benim bebeğim bir buçuk aylık 28 Ekim de tam iki aylık olacak . Gece beslenmesi için öneriniz nedir uyandırıp emzirmeyi mi önerirsiniz yoksa o ne zaman uyanırsa o zaman mı emzireyim. Ben normalde gece üç saatte bir uyandırıp emziriyordum ama bazıları uykusunu bölme uyandırma diyorlar ama bilemedim size danışmak istedim.