Kızlar bebeğim düzeltilmiş 40 günlük bir hafta falan oluyor bazı günler sabahları uyandığında tuvaletini yapıncaya kadar uyuyamıyor huzursuz oluyor ve ıkınıp ıkınıp duruyor. Ne gaz ne tuvalet bir türlü gelmiyor. Masaj, hareket ettirme vs yapıyorum. Çok zorlandığı belli. Tuvaletini yaptığında baya rahatlıyor ama yapıncaya kadar işkence çekiyor sanki hep kucak ve meme istiyor. Kayınvalidem zeytinyağı verelim ya da sabundan fitil yapalım diyor. Ne yapacağım şaşırdım şu an bile kucağımda kıvranıyor. Bu durumu yaşayıp çözüm bilen var mı