O kadar içim buruk ki anlatamam orada insanlar ölürken özellikle çocuklar ölürken biz burada ne kadar rahat yaşayabiliyoruz sıcacık evlerimizde önümüzde yemek hiç bir şey yapasım gelmiyor içim almıyor. Çocuğumuzun dizi kanadığında bile kahroluyorken oradaki çocukların ölmesi çok üzücü. Hiç bir müslüman ülke veya diğer ülkeler neden büyük tepkiler vermiyor neden rest çekmiyorlar kimden neden korkuyorlar. Bu savaş değil apaçık katliam. Gözümüzün önünde ölüyorlar bunun vebalini nasıl ödeyeceğiz. Bunun hesabını nasıl vereceğiz. Bir gün Bizimde başımıza gelecek o zaman yanımızda hiç kimse kalmayacak. O kadar çok doluyum ki anlatamam.😓😢