caparjunior merhaba bebeğim 2 aylık bugün tırnaklarını keserken bir tanesini derin yaptım galiba biraz kanadı😔 bişey sürmem gerekir mi mikrop kapmasın ve ağlamadı ama canı acımış mıdır