Gizemege Bebegim kusar bogazina kacar die surekli basinda bekliyorum yan yatiriyorum ama genede korkuyorum bunu nasil yencem
Zuhalnehir Gizemege bende yan yatırıyorum sürekli ama dakka başı kontrol ediyorum kendini çevirdi mi diye 🤭
Glsnflz Gizemege ah ah az mı bekledik..şimdilerde alıştım artık.kusmaları geçti şükür..işim olduğunda pusete yatırdım.