Madammm Kızlar 6,5 aylık bebeğim var normal irmik versem ve mandalina versem zararı var mı mandalinanın ayrıca normal irmik olur mu acaba
Dorukunannesifatihinbitanesi Madammm bizim doktorumuz mandalina portakal ve domates vermemişti ilk ek gıdaya geçerken asit içerdikleri için…
Ogulluana Madammm bir yaşından sonra ver mandalinayı çok asitli çünkü. İrmik için bebek ilmiği al o daha ince oluyor
Mdorukkk Madammm canım irmik ile hurma ( kabuğu soyulmuş) bundan muhallebi yapabilirsin elmadan vs ama mandalina erken bence
Madammm queen_bee vallahi her gün her gün ne yedireceğimi şaşırıyorum bazen kabak havuç kapri biber yeşil mercimek başka da aklıma bir şey gelmiyor meyve ve yoğurt veriyorum zaten
queen_bee Madammm Google dan açıp bakabilirsiniz tariflere ya da youtube dan. Ben ordan bulduklarımı da yapıyordum
Aaayysseee Madammm normal irmik hazmı zor olduğu için önerilmiyor bebek irmiği daha kolay sindirim açısından
beyzzsenturkk_ Madammm mandalinayı ben 9 aylık kızıma bile vermiyorum hemen pişik yapıyor asitli olduğu icin elma verin muz verin armut falan
Zumra_Fatma Madammm ben normal irmikle mama yapmistim yiyememisti ve sindirimi zordu pisim bile olmustu mandalinada gaz ve pisik yapabilen bi meyve suanda bebeginiz kucuk biraz daha bekleyin derim bebek irmigi e bebekde var ordan almisgim bende