minaela2023 Çalışan anneler izin süreniz bitince tekrar işe nasıl döndünüz 3 ay sonra iş başı yapacağım Allah izin verirse ne gibi durumlar ile karşılaştınız bebeğinizi tutumu nasıldı?
kubraselcuk minaela2023 bende yakında başlayacağım burda bekleyeyim özellikle biberon kabul etmeyen bebeği olan var mıydı nasıl alıştırdınız
kums minaela2023 bende 3 ay sonra ise baslicam inanılmaz korku ve üzüntü sarıyor ama çalışmayı da seviyorum bir şekilde hallolucak inşallah bende tavsiyelere bakayim
minaela2023 kubraselcuk ben hiç biberon vermedim ama alıştırma bardağı aldım 2 gündür falan sağdığim sütlerden içırmeye alıştırmaya çalışıyorum meme reddi olmaması için biberon vermek istemiyorum
kubraselcuk minaela2023 o nasıl bir şey acaba içiyor mu onunla ben daha önce biberon verdim gayet içiyordu ama şimdi asla içmiyor
minaela2023 kubraselcuk alıştırma bardağı suya alıştırmak için aslında ama sütte içiyor denedim kaşık biberondan daha rahat en azından ama sizinki kaç aylık çok küçükse içemez benimki 5 aylık ek gıdaya başlıycak ondan alıştırmaya çalışıyorum