sevde35- ilk bulamaç olarak vermemelisiniz çünkü bebek o yumurtanın tadını almalı, bilmeli yani yoksa ileride ya hiç yemez yada anca bir şeylerle karıştırınca yer….ben ilk normal haşlayıp çatalla ezip az zeytinyağı döküp verdim üç kez falan böyle yaptım sonra pek sevmediği için hafif pekmez katıp verdim