SuhedaCls Kızlar meraba 🙋🏻♀️ 5.5 aylık bebeğim biraz hasta gibi . Burnu akıyor balgamı da var gibi biraz da hırıltı da var göğsünde ilaç vermek istemiyorum neler yapabilirim . Tavsiyelerinizi bekliyorum .