king30 Merhaba hanımlar 19 günlük bebeğin için d vitaminine başlayacağım OCEAN D3 400ıu kullanan var mı acaba memnun kaldınız mı gaz yapıyor mu?
Gizzzzz-giz king30 çok iyi bir vitamin çok memnunum içeriği çok temiz zeytinyağı tadı var gaz falan hiç bir yan etki yapmadı
king30 Mittik-07 kartanesi__ Gizzzzz-giz 1prensesannesi_28 çok teşekkür ederim hanımlar. Peki kaç damla veriyorsunuz gündem sağlık ocağı üç damla dedi eczacı bir damla dedi
merveayse king30 bende kullanıyorum sağlık ocagininki mahvetti bizi bende eczaneden kendim aldım içeriği kuvvetli olduğu icin 1 2 damla yeterli 3 aydan sonra arttırırsin dediler bana
king30 merveayse hiç sormayın bizi de mahvetti iki gecemiz zehir oldu diyebilirim. Monovit D3 du markası burdan bilgi olsun sakın kullanmayın…
Masalalya1 king30 ya bizede monovit d 3 vermişti sağlık ocağı hemşiresi bebeğim kabız oldu o yüzden kullanmıyorum onu🤦🏻♀️
vesicafella Biz de ocean kullanıyoruz 8 kilo 5,5 aylığız ağzına bir puf sıkıyoruz. Az mı oluyor sizce?
king30 vesicafella bir puf 3 damlaya eş değer yazıyor üzerinde.. bence az değil ya.. bir yaşından sonra doz artırmak gerekmiş çünkü. Şimdilik ideal bir ara sağlık ocağına danışın olmazsa
Gizzzzz-giz vesicafella 1 yaşına kadar 400 lük 1 puf yetiyor 1 yaşından sonra 600 lük olana geçiliyor
Asyam01 Masalalya1 bizde monovıt kullanıyorduk ama nereye kattığımi bulamıyorum bı türlü ya fiyatını ne kadara aldınız siz markası nedir
king30 Masalalya1 ayyy bilsem asla kullanmazdım kesinlikle boş bulundum. Aslında çok dikkat ederim temiz içerik mi cart mı curt mu diye bu mesele karambole geldi iki gecemiz zehir oldu resmen
Masalalya1 Asyam01 sağlık ocağı hemşiresi vermişti.. ama kullanmıyorum. Bebeğim kabız oldu onun yüzünden
hulya1233 king30 Bende araştırmadan asla vermem gaflete düşüp bugün verdim keşke vermeseydim yorumları görünce hemen ilk kullanimdan etkisini gösterir mi degistiricem hemen