brgl310 biogai gibi probiyotikleri öneriyorum. Ama benim bebeğim ilk 4 ay sadece anne sütü almasına rağmen kabızdı. Bağırsak florasıyla alakık dedi dr. Çok dr cerrahlar gördü hiç biri çözüm bulamadı en son cerrah Allah razı olsun dediki poposunu her alt açmanda zeytin yapıyla makatına masaj yap dedi. Kabızdı ama ağlamadan rahat çıkarıyordu. Yani düşün fitil bile fayda etmiyordu. Çok çektik çok apladık babasıyla. Çok şükür böyle atlattık süreci. Yeğenimede dr günde vir kaç defa çay kaşıpıyla ılık su ver demişti o da öyşe fayda görmüştü