Kızlar oğlum tam 10 aylık.Birkac gündür ne gece uyuyor ne gündüz uyanıp kucağıma geliyo beni izliyo uyumuyo dün gece hiç uyumadı saatlerce ayağımda salladım o kalkmak istedi.Sizce ayrılık kaygısı mı yeni yeni yürüme çalışmaları yapıyo ondan mı diş çıkarıyo olsa gün içinde de huzursuz olur onu eledim.Sizin de bebekleriniz böyle mi? Eşim askerde tamamen tek bakıyorum çok zorlanıyorum artık