Bunu diyenler sonra da ülkede taciz, tecavüz, şiddet neden bu kadar arttı diyorlar. Al işte sebebi. En büyük problem de iletişimsizlik arttı. İnsanlar kendilerini ifade etmeyi bile beceremiyorlar. Boşanmalar arttı çünkü eşler saygı nedir bilmiyor, insan gibi konuşarak sorunları çözemiyorlar. (Herkes için demiyorum. Geçimsizlik sebebi ile boşananlar için diyorum.) sizce biz tv izledik de bir şey olmadı mı gerçekten soruyorum?