Zinnetnur Sinem61 o nöbet durumu eğer bebek yağı yutarsa oluyor yutmadıktan sonra bir zararı yok yağın. Sadece vücuduna sürüldüğünde hassas cildi varsa tahriş edebilir onu da ufak bir yerde deneyip anlayabilir eğer bir etki yapmıyosa masajda kullanılabililir
mockingbird33 Zinnetnur ben arada bir ayaklarının altına ve karnına onla masaj yaptım cildinde herhangi bir kızarıklık tahriş vs olmadı anlık rahatlatıyordu bebeğimi hatta
Sinem61 Zinnetnur doktorun tecrübelerinde masaj yapılan bebek de vardı ve bunu sadece bir kişiden duymadım
Maybe Sinem61 masaj BerraLinamm ben de biogiaya başladım dün tek başına bir etkisi var mı ne zaman belli olur tahmini
Zinnetnur Sinem61 yapılan başka araştırmalarda da annelerin bazılrının uyku sersemliği ile gaz damlak sanıp yağı içirdikleri durumlarda bile hastanede yatan bebeklerin çoğunda yan etki görülmemiş. Bu dediğiniz belki binde bir olur o da hee şeyde böyle bir ihtimal var zaten. Beneğin neye alerjisi var vücudunun neye nasıl tepki verdiğini bilemeyiz hiç bir zaman
Rwerdst Maybe biogaia probiyotik. Sadece bağırsak sindirimine iyi geliyor gaza değil. Sab simplexle destekleyin. Ben sab simplex i 8 saatte 1 ×15 damla ama çok gazı varsa 6 saatte bir 15 damla veriyordum. Biogaia sa çok gazı varsa sabah akşam 5 demişti doktor. Yoksa sadece sabah 5
busulg Ben maflor bağırsak düzenleyici kullandım doktor tavsiyesi ile çok fayda gördüm. Deneyebilirsiniz 🙂
Sinem61 Zinnetnur hanımefendi bunu diyen ben değilim doktorlar . Siz isterseniz kullanın ben riske atıp kullanmam postu açan kişiyi de uyarmak istedim belki o da bu bilgiyi öğrenip kullanmamayi tercih eder diye . Benim içime sinmedi
busulg mockingbird33 ben tek kullandım fayda etmişti. Beraber de kullanabilirsiniz sonuçta bitkisel bir zararı olmaz. Çoğu doktor öneriyor mafloru
Sinem61 mockingbird33 kendi okuduğum yazıyı bulamadım ama yine benzer bir yazı buldum bir bakın isterseniz
Zinnetnur Sinem61 yazıldığı gibi birincisine içirilmiş ikincisine uzun masaj yapıldığı yazıyor . Sadece 1 damla ile masaj yapılmalı zaten uzun ve fazla damla da zarar verebilir zaten. Neyse herkesin tercihi ben uyguladım bebeğime sadece bir damla masaj yoluyla bir sıkıntı yaşamadım şükür
janemarple Benim bebeğim de gazlı ama ne yaparsam yapayım ben çıkaramıyorum gazını, bütün gece uykusunda ıkındıktan sonra sabaha karşı kendi kendine gaz çıkarıyor ya da emerken çıkarıyor
mockingbird33 janemarple evet bizimkide emerken çıkarıyor en cok ama emerken ıkındığı zaman memeyi bırakıp tutmuyor tekrar ağlıyor. genel olarak gazını sürekli cıkarıyoruz ama yine de gazlı
Umay-gmz janemarple merhaba düzeldi mi ne yaptınız, benm kızım da 28 günlğk ıkınmasına ne yapacağım bilmiyorum
Seren-karan mockingbird33 biogain de kullandım ama sonra onu bıraktım aguline devam ettim tek başına çok iyi geliyordu