huner Bebegim 2.5 aylık emzirdigim zaman göğsünü sürekli tutup bırakıyor sebebi ne olabilir bu durumu yaşayan var mı ?
Eloss_ huner gaz biz 20 günlükken başladık gaz sancısına hala devam ediyo gazını çıkaramayınca sinirleniyo ememiyo