Linam20 Kizlar dun kizim 3 aylık sut alerjisi çıktı ve raporlu mama verdiler aptamilin 3 saate bi 90 cc icmesi lazjm ama emzirdikten sonra verdim 30 cc anca icti ama ac belli sürekli meme ariyor ne yapacağım şaşırdım kaldım
noluyasanagenemiros Tadını beğenmediği için de içmiyor olabilir ben pekmez ve vanilya şurubu atıyorum
Kubra123456789 1 kere mama 1 kere meme şeklimde gidin . Daha küçük mamanın tadına alısır. Büyük olsa asla içilebilcej birsey değil Malesef berbat tadı var raporlu mamaların