Kızlar 15 günlük bebeğim pişik ve kabız oldu bu gece zehir gibi geçti :( bez markasını değiştirdim kremler denedim hiçbiri işe yaramadı daha çok çoğaldı boyun kısmında ve yüzünde de pişik gibi kırmızı noktalar oluştu çocuğa ne oluyor anlamıyorum:( Sizce ne yapmalıyım