Kızlar dün 1de aşı oldu oğlum dün akşama kdr iyiydi sonrası aşırı ateşlendi gözlerini açamıyordu eller ayaklar buz kesmişti sabaha kdr konrrol ettm fitil ağrı kesici verdim bugünde çıkıp iniyor ateşi çıktğı zaman direk kıpkırmızı oluyor acaba aşı değilde üşüttümü😔