26 aylık kızım memleketten döndüğümüzden beri geceleri yanımıza geliyor her akşam . Memlekette iki ay benimle uyudu çünkü eşim görevdeydi. Acaba bu yüzdenmi diyorum ama 2 aydır böyle şimdiye kadar tekrar odasına alışmıştı. Varmı bu durumu yaşayan? Her akşam 2 3 saat uyuduktan sonra bazen sabaha karşı ağlamadan uyku arkadaşını yastığını yorganını alıp yanımıza geliyor. Çok kötü yatıyor bide sabaha kadar üstümüz açık her tarafım ağrıyor artık. 7 aylıkken odasından ayırdım gayet iyiiydi herşey ilk defa böyle oldu yine çok nadir yapardı ama şu iki aydır her akşam aynı şeyleri yaşıyoruz