Kızlar merhaba. Bebeğim 21 aylık. Ara ara bezinde sızdırmalar olurdu ama son 1 haftadır her gece ıslak kalkıyor. Dün gece 8 bucuk gibi uyudu ve 12 de kontrol ettim bezi dolmuştu ben de ıslanmadan değiştireyim dedim. Daha sonra 3 bucukta uyandı ve baya bi ıslaktı. Yani anlamıyorum neden böyle oluyor. Bezi çok dolu da değildi ıslandığında. Ben mi yanlış bağlıyorum yoksa bez tercihimiz yanlış anlamadım. Bu durumu yasayan var mı ?