06elfber06 Kızlar foruma girerken ilk etapta bebeğimizin adı ayı ve o anki gelişimi çıkıyo ya benimkinde özgecan 1yıl 5ay 7gün diye çıkıyo kendi bebeğiminki gitti düzelmiyorda bir aydır
BengeldimNabersiniz 06elfber06 uygulamayı sil tekrar yükle cnm tekrar kayıt yaptırıyor kendi bebeğini gir
BengeldimNabersiniz 06elfber06 ozaman foruma giremezsin ki 😑 epostani hatırlıyorsan şifre istersin ama epostayi hatirlamiyorsan silme uygulamayı