Tatile geldik esimin ailesi ile ve ilk gunden itibaren asla yabancilamadi kimseyi.Onlarin kucagindayken gel gel yaptigimda da oyle bos bos bakiyor bazen hafif guluyor.Gelisimi acisindan yabancilamasi iyi diye biliyorum ama daha erken mi?5 ay 3 gunluk.. 1 ay önce felan ablam gelmisti onda cok aglamisti ilk gun mesela