odkdld valla benimkide öyleydi. 2. Aya kadar da öyle gitti. Kilo alımı için şöyle diyim 14.günle 30.gün arasında 1 kilo almıştı 😂günde 15 bez den de fazla gidiyordu bizim. Alerji vs si yok bu arada şuanlık. 2.aydan sonra baya azaldı. Şuan 3. Ayda, fitille yaptırıyoruz bazen 🙄🙄 pişik içinde her bez sonrası yıkayın. Bol krem kullanın. Benim oğlana bepanthol iyi geldi. Bir sürü krem denedim o ara.