Semanuryaren 3ayda 1 oluyorsun. Koruyuculuğu en yüksek korunma yöntemi zaten. Ama yumurtalıkları baskılıyor bu yüzden regl olmuyorsun. İlk 1 hafta Koruyuculuğu yok. 3.ay bitmeden 1 hafta önce diğer dozu yaptırmam gerekli. Genelde bıraktıktan 6 9 ay içinde tekrar Hamile kalıyorsun.
Bu iğneyi kullanırken 2 ihtimalle Hamile kalabilirsin. Ya iğnenin yarısı vurulmuştur ya da düzenli günü gününe yaptırılmamıştır.
Bir de bunun aylık olanı var. 6.aydsn sonra yapılıyor aylık olan. Onda regl vs oluyorsun.
Önce aile planlamaya gidip sizin için uygun yöntemi öğrenin bence