Doğdu doğalı memeyi benimseyemedi oğlum sanki memeyi düşman gibi görüyor göğsüme gelince bas bas bağırıyor illa açlıktan etrafa saldıracak şekilde acıkacak ki öyle gelecek göğsüme ona bile ağlayarak emiyor emmek istemiyor ben anlamıyorum sürekli emmek isteyen çocuklar duruyorum burda biz neden böyleyiz çok üzülüyorum 🥺