SevimliHayaletCasper Didem88 biri büyük biri küçük. Ben ikili aldım çünkü hangi boyutu bana uygun bilmiyordum. Küçük olanı kullandım ilk baş. O taşırmaya başladı büyüğe geçtim o iyi
Oylesinebirisi _Lavinya ya benim de aklıma yattı ama cesaret edemiyorum hiç. Kullandıktan sonra kaynatılıyor falan temizlemesi çok hijyenik ama hangisi uyumlu olucak derdi var
neyapalimsimdi Ben yıllardır beijein küçük boy kabını kullanıyorum çok rahat tavsiye ederim vajinal doğum yapanlara büyük boyu öneriliyor sezaryen oldum elimdekiyle devam ederim diye düşünüyorum
ftmnr1523 Yıkanabilir pedler çamaşır makinesinde mi yıkanıyor? Benim de aklım bir türlü onu almıyor. Çamaşır makinesinin hijyen durumu ne oluyor?
ftmnr1523 Adet kabı ben kullandım. İçinize kaçması imkansız çünkü vakumlanıp kalıyor olduğu yerde. Ama bana doktor yasakladı. O nedenle kullanmıyorum. Ama bence çok rahattı kullanımı