9mart benim bebeğin 9 aylıkken yemeye başladı. O sürece kadar yemedi. Doktor zorlama dediği için zorlamadım ben de ve 9 aylıkken kendisi yemeye başladı. Ha bide kendi yemeklerimizden verdim az tuzlu yaparak. Püre tarzı şeyleri hiç sevmedi. Her sofraya oturduğumda onu da mama sandalyesine oturttum ve kendim yemek yerken sürekli mmmm ne kadar güzel diye yemeği övdüm. Yediğim şey börek gibş katı bir şeyse çok minik bölüp onun da önüne koydum o da oynadı onunla. Şu an çok şükür gayet iyi yiyor. Benim bebeğim 9. Aya kadar hiç ek Gıda yemedi ama manasını hep düzenli içtiği için hiç kilo kaybı olmadı. Aksine 3.5 ayda 1.5 kilo aldı. Yani eğer yemiyorsa mamayı vermeye çalışın mutlaka