Benim de kızım 3 aylık doğduğundan beri mukuslu yaptı kakasını geçenlerde de az fıstık yemiştim hafif kanlı yaptı fıstığı kestim düzeldi memeden kesmeyi hiç düşünmedim çünkü kilo alımı vs gayet iyi doktorlar da kilo aldığı sürece sorun görmüyor sakın bu yüzden mamaya geçmeyi düşünme sütten devam tabi kilo alımı vs yerimdeyse