Kızlar günaydın.. ben bebeğim 3.5 aylıkken çalışmaya başladım 4 ay kontrolünde 500 gr almıştı ama 5 ay kontrolünde 250 gr aldığını gördük kızımın 🥲 doktorumuz boyu ve kilosu 5 aylık bebeğe göre iyi olduğu için mama vermek zorunda değilsin ama o zaman daha sık emzir yoksa hiç kilo almadan getirebilirsin öyle olmasın dedi. Bende zaten artık sağınca eskisi gibi çok çıkmadığı için sütüm mama vermek istiyordum ama nasıl yapıyorsunuz sütünüz azalmıyor mu mama verince emzirip mama mı veriyorsunuz yoksa emzirmeden mi ben işteyken eşim mama verecek 1 öğün nasıl yapalım tavsiyeler neler..