Kagansmother Oğlumun ayakları 16 cm 26 numaraya denk geliyor fakat beğendiğim ayakkabı da sadece 26.5 cm kalmış sizce alsam cok buyuk olur mu ?
Aezgi Kagansmother olmaz bebeklerin ayakları hemen büyüyor ben hep 1 numara büyük alırım kışın çift çorapla giydiririm sonra tam olmaya başlar zaten