Babbb Merhaba anneler , bebeğim 7 aylık burnu tıkalı , öksürük var ne yapabilirim. Tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınz?
TalhAzra Babbb geçmiş olsun canım. Burun tıkanıklığı için serum fizyolojik yapabilirsin. Öksürük içinde çay kaşığını tam doldurmadan pekmez olabilir yada ıhlamur kaynat ver biraz rahatlatır bence. Buhar veriyo musun bilmiyorum ama belki buharında faydası olabilir.
durukusunannesi_ Babbb benim kızım da tam o ayda grip oldu ama öksürük yoktu yine de Dr a götürdüm ben ciğerini vs kontrol etsin diye sorun olmadığı için çok şükür sadece parol vermişti bize ben önce Dr a götürmenizi tavsiye ederim çünkü çok küçük Serumla sürekli burnunu açtım ben baş ucuna soğan batırılmış karanfil koydum genzini açıyor rahat uyuyordu. Ilık ılık 3-4 çay kaşığı ıhlamur olabilir çok geçmiş olsun