Bulut2093 Arkadaşlar bebeğim 9 aylık, inanılmaz huzursuz. Gece ağlatarak uyanıyor. Sürekli emmek istiyor. Normalde böyle değildi. Yanımda asla ayrılmak istemiyor. İlk dişi çıktı ama bunları yaşamadık bu kadar .