azra1616 canım spor okulları oluyor. Benim yeğenim gidiyordu ordaki öğretmeni baya bir şey öğretmişti otizmli çocuklara özel çalışıyorlar. Mesela yeğenim asla köfte makarna bs yemezdi ordaki öğretmeni alıştırdı. Biraz pahalı oluyor ama hiç boş durmayın sürekli araştırın bu tür çocuklara burs veren bir sürü hayırsever var ablam alıyor mesela, o bursuda direk bu okula bağlamıştı. Devlette zaten destek oluyor heryere başvurun alın haklarınızı, çocuğunuzu ona göre heryere sokun sosyalleşsin