Kızım 6 aylık olmadan önce 8-8 buçuk gibi uyurdu düzenli olarak, şimdi 6ay 23 günlük. 2 gün bi geç uyudu ayy ne güzelmiş sabaha kadar uyudu sadece bi kere mama için uyandı içti hemen uyudu bende baya dinlendim uyudum yani. Dün en son uykusundan 15:30da uyandı 6 - 6 buçuk civarı uykusu geldi ama uyutmadım mecbur 2 uyku yaptı,ve akşam 19:30da uyudu yorgun yattığına mı erken uyuduğuna mı nedir gece 12ye kadar 10 kere uyandı. 12de bi uyandı sonra 1 buçukda uyudu, 6 buçukda tekrar uyandı şimdi tekrar uyutuyorum. Ama bugün erken uyutmayı düşünmüyorum valla geçen 2 gün birinde 9 da birinde 10da uyudu, ne güzel dışarı çıktık ona ciciler aldık hem hava aldı dışarıyı seviyor :) sonra çayımızı rahatca içtik eşimle, tamam erken uyuması iyi ama 10 kere uyanıncada ne bişey yapabiliyoruz ne çay içebiliyoruz, bence böyle sık uyanan bebişiniz varsa bi geç uyutmayı deneyin derim akşam uykusunu en son 5 buçuk 6da uyanırsa akşam ona göre geç uyuyor ve deliksiz uyuyor eğer beslenme ihtiyacı duymazsa, böyle geç uyutup evet bizde rahat ettik uyku konusunda diyen varsa olumlu yorumlarınızı bekliyorum, bi düzen olsun istiyorum ama o düzen asla olmuyor 2 gün iyi olsa 3.gün bozuluyor bi yandanda korkuyorum inşallah bebeğimde uyku problemi yaratmam büyüyünce felan diye :(