Gündüz gayet iyi akşam ve gece çıkıyor ama 37 lerde genelde bazen 38 buçuk oluyor yani keyfi hiç yok yemek yemiyor düzgünce işin ilginç tarafı ateş düşürücü verdim hani dişse rahatlasın daha çok çıkmasın diye ateş 37 altına inmiyor fazla 38 e çıkmadığı için dişten şüphe ettim ama yani 1 aydan fazladır mor olan bir azı diş patlamış ona yordum ama patlayınca geçmez mi ya ? Böyle çok nadir öksürüyor ama oda sanki geniz akıntısı öksürük yapıyor ya da tükürük birikince gibi daha da inmezse gitcem hastaneye artık .