Bir şey olmaz. Bizim doktorumuz gündüzleri 2-2,5 saati gece ise 4-5 saati geçmesin dedi. Gece uykusunu artık çok bölme dedi. Gerçi benim bebeğim 2 saatte falan uyanıyor geceleri de normalde 😅 bugün huysuzduk 5 saattir uyuyordu hatta uyanmadı en son ben uyandırdım dayanamadım ama bence kendi çok acıksaydı uyanırdı diye düşünüyorum.