Kızlar bebeğimin kanında enfeksiyon çıktı 2 gündür 4 saatte bir ateş düşürücü ve 12 saatte birde antibiyotik kullanıyoruz doktorumuz verdi fakat 39 dan aşağı düşmüyor. Burada okumuştum bi kere çorabına limon sıkıp giydirin işe yarıyor demişti birisi. Deneyip faydasını gören oldumu?