Ayrıca aynı benim dişimi tarif etmişşin yeni çektirdim on gün oldu.Yirmilikdi yan çıkmıştı.Nasıl ağrıyordu.Gittim dedi antibiyorik kullancan.Allahdan eşim eczanedede evd ehep olur her ilaçdan muhakkak.Kullandım dayanılmaz ağrıda iğne yaptı bana beş günü doldurdum gittim.Yarım yarımyazıyorumreklqm giriyor.Siliniyor diye